sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Sua lemmin, kuin järjetön mä oisin..

Minä sitten tykkään elokuvista. Ostan uusia leffoja mielelläni ja katson tiettyjä lemppareita aina vaan uudelleen. Olen ilmeisesti saanut vaikutteita suhteesta leffafriikin kanssa. Tarkennettakoon, että nykyinen sivilisäätyni on sinkku.

Katsoin viikonlopun aikana äitini kanssa peräti kaksi leffaa, Kuutamolla & Ylpeys ja Ennakkoluulo. Kuutamolla on yksi suosikeistani ja olen nähnyt sen varmasti 10 kertaa, silti joka kerta se jaksaa ilahduttaa (ja ihana Minna Haapkylä on yksi lempinäyttelijöistäni ikinä!). Katsoin vielä tänään Marie Antoinette:n ja hullaannuin pukuloistosta. Lisäksi olen ihastunut elokuvassa soivaan Bow Wow Wow:n biisiin Fools rush in. Huomenna sitten hoilottelen sitä töissä hyllyjen välissä. :D


(kuvat tarjosi google)

Viikonloppu on ollut aivan ihana ja sain rakkaat koiranikin tänne. Kävin äidin kanssa lauantaina kaupungilla ja voi miten hauskaa olikaan! Äiti osti minulle Stockalta korvikset ja pari Iittalan Senta-sarja tyylistä shampanjalasia, joista nautiskelimme kuohuvaa illemalla. Alkosta kun löytyi alkoholitonta kuohuviiniä, jee! Kuohujuoman kanssa herkuttelimme vaahtokarkeilla, totta kai. Lisäksi teimme salaattia ja ratatouillea, tarjolla oli myös patonkia ja juustoja. Toivottavasti saan pian viettää toisenkin yhtä ihanan viikonlopun äidin kanssa.

Stockmannilla oli huikeat määrät kaikkea ihanaa ja lupasin itselleni ostaa sieltä astioita kunhan tästä hieman rikastun. Coloressa tuli myös käytyä monen muun paikan ohella ja sielläKIN oli ihania tavaroita. Olen ihastunut kaikkiin kukkajuttuihin ja haluaisin ostaa itselleni ruusulakanat. Ei uskoisi että pidän goottityylistä ja synkistelystä! Haluan varsinkin näin ihanaan kesäaikaan juhlistaa naisellisuuttani ja antaa valon tulvia joka ikkunasta, talvella on kuitenkin kylmää ja pimeää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti