maanantai 19. heinäkuuta 2010

Infopläjäys

Hoksasin että en ole kirjoittanut omaa esittelyäni lainkaan! Voi synti ja häpeä...
Eli täältä pesee ja linkoaa, pieni paketti minusta.

- 25 vuotta (vm. 85)
- Asun itsekseni 54,5 m2 kaksiossa luhtitalon pohjakerroksessa
- Olen edelleen sinkku
- Harrastan piirtämistä, lukemista, koirien kanssa ulkoilua, tatuointeja, kokkailua ja laulankin vähän
- Kerään korvakoruja ja badgeja, olen heikkona kaikkeen kimaltavaan
- Lempielokuviani ovat Kuutamolla, Komisario Palmun erehdys ja Henkien Kätkemä (plus miljoona muuta)
- Musiikin suhteen olen lähes kaikkiruokainen, eniten pidän melodisesta metallista ja muusta raskaammasta
- Olen tiukka absolutisti, enkä omista digiboksia, mutta en ole uskovainen
- Lempivärejäni ovat musta ja punainen
- Käytän vain hopea(nvärisiä) koruja
- Puhun sujuvasti molempia kotimaisia sekä tietty englantia, ranskaa osaan ihan vähän
- Horoskoopiltani olen länsimaisessa kauris ja kiinalaisessa rotta
- Äidin tekemä lasagne on lempiruokaani, hyvänä kakkosena tulee pottumuusi ja kukkakaaligratiini
- Haluaisin minimoida lihan kulutukseni, joka on jo nyt todella vähäistä
- Boikotoin turkisteollisuutta, McDonald'sia ja Proctor & Gamblea, lisäksi vastustan joskus äänekkäästikin tehotuotantoa ja eläinkokeita
- Pelkään neuloja (siis lävistys-, rokotus- jne) ja ilotulituksia
- Rakastan goottityyliä, 50-lukua, vintagea ja koitan sekoittaa niitä omassa huushollissani (jos olisi sitä pätäkkää)
- Haluaisin ostaa tulevaisuudessa oman kotini jonka voisin remontoida mieleisekseni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti