sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Piknik, brunssi vai molemmat?

Haluan hemmotella itseäni. Olen jaksanut käydä töissä, pitää kämpän siistinä, huolehtia koirista ja olen kaikin puolin melko tyytyväinen elämääni. Niinpä olen päättänyt järjestää itselleni piknikin ja/tai brunssin. Kun kerran omistan aivan ihanat kuohuviinilasitkin, niin pitäähän niitä käyttää! Kylmälaukku onkin ostoslistalla, jos innostun roudaamaan itseäni ja eväitä jonnekin. Ensin haluaisin polkupyörän, voisin vaikka hurauttaa jonnekin (lue: läähättäen ja hikoillen pinnistellä edes 200m). Löysin asuinalueeltani kirjaston, tai tarkemmin naapurialueelta, mutta todella läheltä kumminkin! Kirjaston vieressä on aivan ihana omakotitaloalue, kapeita katuja ja vanhoja taloja. Kaiken kruunasi vieno tervan tuoksu. Oijoi.

Haaveilijana olen miettinyt mitä hyvää pakkaisin evääksi ynnä muuta kivaa. Pitäisi varmaan ostaa jotain asiaan sopivia astioita joiden rikkoontumista ei tarvitsisi pelätä. Tässä kohtaa voin iloita että olen kaupassa töissä ja vielä siellä puolella missä myydään taloustavaraa. Tulee joka päivä käsiteltyä niitä astioitakin. Toistaiseksi minua hirvittää käsitellä lasia ja posliinia, pelkään rikkovani jotain. Muovikippojen ja kattiloiden kanssa moista ongelmaa ei tietenkään ole. Nimenomaan astia/sisustushyllyjen luona olen viihtynyt tosi hyvin, hyllyttämisen lomassa voi katsella mitä on tarjolla ja vaikka hiukan hipelöidäkin. Onhan se vaan hyvä että myyjä tietää mitä on myynnissä! Kjeh kjeh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti