keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Minä tein sen!

Minä poljin kauppaan ja takaisin! Nyt reidet ovat ihan hyytelöä ja matka oli paikoin melko tuskainen, mutta minä, rapakuntoisten kuningatar, selvisin matkasta ilman sydänkohtausta tai reisikramppia. Pakko myöntää, että varsinkin loppumatka meni vauhdilla kun tajusin että minulla on aika kiire vessaan...

Oli kuitenkin ilo huomata että en ole ihan hirveän huonossa kunnossa. Toki hengästyin ihan mukavasti, naama meni komean punaiseksi ja hikeäkin valui, mutta olin varautunut pieneen kuolemaan. Harmi vaan että ruumiini tarpeet vaikeuttivat kauppareissua aika oleellisesti, enkä siis voinut paneutua ostosten tekoon kovin paljoa. Unohdin nimittäin talouspaperin, vaikka pärjäähän tuota ilmankin.

Päivä on muutenkin ollut todella kiva, kävin piknikillä! Kummipoikani, kaksi serkkuani, tätini ja äitini olivat seurana, ruoka oli aivan ihanaa ja seura vielä parempaa. Kiitokset vielä heille kaikille tästä päivästä, oli todella mukavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti