maanantai 2. tammikuuta 2012

Me sydän se


Uusin harrastukseni kauniiden kuvien parissa, weheartit. Olen ihan koukussa ja tulen tulevaisuudessa postailemaan kuvia sieltä, edellisen merkintäni kuvamateriaali on juurikin ko. paikasta. Ihania kuvia! Huomaatte ehkä, miten sekalainen makuni onkaan, tyyliin pvc:tä ja ruusulakanoita. Tyttönä oleminen on niin kivaa, että ällöttää.



Tuolta sivulta pääsee katselemaan, mitä kuvia olen tykännyt ja vierailemaan profiilissani. Onko paikalla muita käyttäjiä?

Tänään käväistiin piruuttaan Topi-keittiöllä katselemassa mallikyökkejä. Minulla on vahva näkemys siitä, millaisen keittiön oikein haluan, jossain määrin voin joustaa, mutta rajansa silläkin. Lisää tilaa astioille, sanon minä!



Valitettavasti tähän tekstiin mahtuu myös huonoja uutisia. Vihulaiseni, sairauteni, on nostanut rumaa päätään ja nyt on menossa synkkä jakso. Oireet ovat voimakkaat ja väsyttävät pienen ihmislapsen alta aikayksikön. Tämä bloggaaminen ja kauniit kuvat piristävät, joten jaksan paremmin räpiköidä eteen päin. Onneksi en ole sairaalahoidon tarpeessa. Sen kummemmin en halua asiaa vatvoa, kyllä olo taas paranee ja olen pian entiseni, vaikka vihulainen ei olekaan pois kehostani.

Parin viikon päästä juhlin syntymäpäivääni, pari päivää sen jälkeen nousen bändin kanssa lauteille Apollossa (jos en väärin muista). Tänään alkaa setin kasaaminen, kun illalla rokataan treeneissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti