sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Bileet ja hömppää


Eilen oli hauska päivä, tosin päivällä oli melkoisen kiire. Illalla tupa täyttyi bändin jäsenistä puoliskoineen, sillä juhlimme etuajassa synttäreitäni. Lahjoja tuli, vaikka olinkin sanonut etten niitä kaipaa. Mutta voi, ne olivat mahtavia! Komppikitaristi rouvineen toi Iron Maidenin Flight 666 dvd:n, rumpalilta ja hänen avokiltaan sain lasipurkillisen karkkeja, kauratyynyn (jonka lahjan antaja oli itse tehnyt migreeniäni ajatellen) ja Ikean lintutarjotin, jota olen kovasti toivonut itselleni, hauska sattuma. Kosketinsoittaja miehensä kanssa toi kauniin leiskuvan punaisen (lempivärini!) kukkakimpun. Umpikiero savolainen basistimme toi absolutistille pullon punaviiniä, saa kuulemma lahjoittaa eteen päin. Sehän passaa.

Ilta oli todella kiva, toivottavasti vastaavia illanistujaisia voisi viettää toisenkin kerran. Halloweenia juhlimme kosketinsoittajamme luona, nauttien todella maittavista tarjoiluista. Oli todella kuninkaallinen olo kun istui niiden herkkujen ääreen!
Tänään olen kärvistellyt päänsäryn kanssa, krapula absolutistilla. Johtunee siitä, että olin eilen liikkeessä ja etenkin hartiaseutu joutui kovalle rasitukselle, sekä valvoin myöhään ja syöminen jäi vähälle, vaikka teinkin melko runsaasti tarjottavaa, mutta enhän minä taulapää mitään tajunnut syödä. Pöljä mikä pöljä. Joten olenkin tänään mussuttanut eilisiä tarjoiluja, mmm.

Ilokseni kämppä on edelleen siisti, tosin tiskiä on ilmestynyt runsaasti. Jospa se pysyisikin siistinä, aion yrittää. Ehkä minun pitäisi myös rasvata nahkaani ahkerammin, pestä meikkisienet ja -siveltimet ja käyttää naamarasvoja säännöllisesti. Alanhan kohta rypistyä. Virallisesti syntymäpäiväni on viikon päässä, eli 15:s päivä. Ehkä voisin raottaa kosteusvoidepurkin korkkia hiukan useammin ja näyttää meikkivälineistölleni saippuaa. Meikkaankin todella harvoin. Pläääh. Toisaalta, miksi meikkaisin jos käyn vain lähikaupassa? Ehkä voisin reipastua.

Alennusmyyntien alettua olen rikastunut peräti kahdella paidalla ja kaksilla farkuilla. Mutta minä ahne paskiainen haluan lisää, lisää ja lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti