torstai 23. helmikuuta 2012

Debettiä ja kredittiä


Uah. Takana vääntämistä tilikausien kanssa, mutta sainpahan tehtyä. Samalla olen miettinyt tulevaisuutta ja mitä tehdä opintojen jälkeen. Olen tehnyt suunnitelman tulevalle syksylle ja mielestäni se on hyvä, minulle sopiva, ainakin siltä se tuntuu juuri nyt. Tänään teki mieli ottaa kamera kouraan ja napata kuva päivän ulkoasusta, mutta yllättäen se jäi. Ei sitten. Tukka loisti komeasti, kun aurinko paistoi osan päivästä. Kevät tulee!

Kesän aion reteästi lomailla. Piste. Parempi olla lämmintä!



Tentti onkin perjantaina, joten vielä ehtii hetken treenata ja sitten lähteä uusin voimin kohti tenttiä. Yllättävän rauhallisin mielin olen, vaikka kirjanpito ei ole leipälajini. Mitäpä turhia hermoilemaan, ei ole enää paljoa pakerrettavaa. Tuntuu vieläkin ihan käsittämättömältä, miten lähellä valmistuminen onkaan.

Olen lomani ja juhlani ansainnut! Sen verran olen taistellut kirjojen parissa ja vielä enemmän Vihulaiseni kanssa, jonka aion vielä uuvuttaa ja lyödä lopullisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti