lauantai 17. joulukuuta 2011

Faktoja pöytään metritolkulla

Kerronpa tässä itsestäni ja elämästäni ja kaikesta siltä väliltä.

- Juurin nyt olen 26, ensi kuussa tulee taas yksi vuosi lisää
- Kissoja minulla on nykyisin kolme, Pullan ja Naksun lisäksi riiviökakara Laku Taavettiina 1v
Lakulla oli sisko Nekku Amalia, joka suureksi suruksemme lähti tähdeksi taivaalle vasta 4 kuukauden iässä.
Ikävä on edelleen kova pikku rääpälettä.

- Hiukseni ovat juuri nyt vaaleat, pituutta sen verran että yltävät olkapäille.
- Bändi jossa laulan, on sekstetti, soittolistalla covereita pääosin 80-luvulta
- Lempivuodenaikani on kesä, silloin on sentään lämmin, mutta ne ötökät, hyi! Pidän toki muistakin vuodenajoista, jokaisessa on oma viehätyksensä
- Olen täysi jouluihminen, vaikka kuinka vänkään, niin silti joka vuosi innostun siitä yhtä paljon.
- Vaikka rakastankin ihanaa Tamperetta, olen silti sydämeltäni pohjoispohjanmaan tyttöjä.
- Olen hulluna kauniisiin vaatteisiin, kenkiin, laukkuihin ja muihin asusteisiin, kimaltavia koruja en voi vastustaa
- Omistan noin 30 pulloa kynsilakkaa ja lähes yhtä monta paria korvakoruja
- Minulla on 4 tatuointia ja 2 lävistystä, korvakorut olen laittanut taiteen sääntöjen vastaisesti ampumalla, enkä neulalla
- Pelkään neuloja ja ilotulituksia, kaikkein eniten pelkään menettäväni läheiseni tai että heille sattuu jotain
- Tituleeraan itseäni usein muusikonretkuksi ja kuvataiteilijaksi, koulutukseni on kuitenkin liiketalouden kiemuroissa
- Kihlasormukseni on titaania ja sitä kiertää musta aaltoileva koristekaiverrus, tuleva vihkisormukseni on oleva sileä flakkarinkula, titaania sekin, yhdellä pienellä timantilla. Kihlanikin on flakkarunkoinen, eikä puolipyöreä, kuten joskus voisi erehtyä luulemaan, optinen harha.
- En käytä keltakultaisia koruja, vaan hopeaa, titaania ja rihkamatkin ostan aina hopeanvärisinä. Aarteeni, keltakultainen ohut flakkasormus kolmella ulkonevalla timantilla, on ensinnäkin poikki (ehkä liian pieni) ja lahja rakkaalta edesmenneeltä mummultani. En raaski käyttää sitä, sillä se on minulle korvaamattoman arvokas ja en halua että sille tapahtuu mitään
- Olen 170cm pitkä, huimat 2cm pidempi kuin Inssi ja 15cm lyhyempi kuin pikkuveljeni S. Olen myös pidempi kuin kumpikaan vanhemmistani
- Ihailen suuresti ihmisiä jotka pukeutuvat ja sisustavat tyylikkäästi, sillä itse en kuulu heihin

Mitä muuta kertoisin? Kysyä saa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti