sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Let the storm rage on

Arvatkaapa kuinka monta kertaa olen kuullut viime päivien aikana Let it go:n? Varmasti saman verran kuin minulla on ikävuosia. Nami nami.

Noh, ei se mitään. Tämä viikko on mennyt Loopia tuijotellessa, kun koitan saada aktiivisuuspalkkia täyteen ja joka päivä olen siinä onnistunutkin, hyvä minä! Vielä tarvitaan enemmän aktiivisuutta, mutta hyvä alku on saavutettu ja tosiaan tuo Loop yhdessä H7-sykevyön kanssa kannustaa (pakottaa) liikkumaan, nostamaan hanurin sohvalta ja ottamaan askelia. Tosin kun kerta imetän, niin istun toimituksen ajan, paitsi öisin hoidan homman makuullaan.

Yritän myös syödä fiksummin, mikä onnistuu jossain määrin. Olen vaan semmoinen herkkuhiiri, että söisin vaikka joka välissä ties mitä sokerista ja epäterveellistä. (lue: suklaata) Toki jos mieleni tekee jotain hyvää, niin sen sallin, kunhan en vedä kaksin käsin herkkuja napaani ja aiheuta itselleni insuliinishokkia tai sokerikoomaa. Toki tavoitteenani on syödä terveellisesti ja monipuolisesti, sekä pitää kiinni säännöllisestä ruokarytmistä. Haluan nääs pudottaa nykyisestä painostani 10 kiloa ja kiinteytyä hottismutsiksi, tiedä miten sen teen, mutta motivaatio on tällä hetkellä hyvä.

Tässä kohtaa mainostan liittyneeni Instagramiin, minut löytää sieltä nimellä phoenixofthenorth. Saa liittyä seuraajiin! Tähän mennessä kuvamateriaalia ei ole kertynyt paljoa, kun opettelen vielä palvelun käyttöä. Tiedossa siis lisää henkilökohtaisempia kuvia, kunhan pääsen kärryille.

Palaillaan, meikä lähtee puleeraamaan kuontaloa. En ehkä ota selfietä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti