sunnuntai 1. elokuuta 2010

On taaskin sunnuntai

Kesä lähenee loppuaan, työssäoppimistakin eli töitä on taas viikko vähemmän. Vastahan ihastelin hiirenkorvia ja iloitsin palaavista muuttolinnuista. Kohta syksy on täällä, lehdet kellastuvat ja ilmasta tulee kirpeä. (sääsket kuolevat, hahahaa)

Tänään vietin ihanan aamuhetken, söin aamupalaa kaikessa rauhassa kimonossani. Sain nukkua pitkään ja ottaa päivällä vielä nokoset. Miten rentouttavaa! Olisipa vastaavia aamuja enemmän.

Minun pitäisi ostaa uusia vaatteita. Postipoika on tuonut minulle kasamäärin katalogeja iltojeni iloksi ja voi miten paljon siellä olisikaan minulle mieleisiä vaatteita! Toinen juttu onkin miten ne minulle sopisivat... Taidan pysyä turvallisissa perusvaatteissa toistaiseksi. Mustaa, mustaa, enemmän mustaa. Ja punaista kaveriksi, totta kai. Luultavasti hyökkään jossain välissä HenkkaMaukalle ja olen pää pyörällä rekkien välissä. Ennen sitä kannattanee miettiä mitä oikeasti tarvitsen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti